Glitter Text Maker

Profil Sekolah


Sunday, April 25, 2010

YDSM Smart English 2010 Zone KDSR 3

Salam, pada 20hb April baru - baru ini telah berlangsung program YDSM Smart English peringkat Zon KDSR 3 bertempat di SK Menerong. 12 pasukan dari sekolah - sekolah di Zon KDSR 3 mengambil bahagian dalam program tersebut. Program bermula pada pukul 0900 pagi dimulakan dengan pendaftaran peserta dan taklimat ringkas kepada peserta - peserta dan hakim - hakim yang akan bertugas untuk program tersebut. Taklimat di sampaikan oleh Puan Laileesun dan Encik Adnan selaku penyelaras program di peringkat Zon.

Pertandingan berakhir pada pukul 12 tengahari. Pasukan dari Sekolah Kebangsaan Peroh , SK Felda Jerangau Barat dan tuan rumah SK Menerong masing - masing memenangi tempat pertama, kedua dan ketiga. Hanya johan dan naib johan akan mewakili Zon ke pertandingan peringkat daerah yang akan berlangsung pada 26hb April ini bertempat di SK Ajil Hulu Terengganu. Hadiah dan medal kepada pemenang dan peserta disampaikan oleh Puan Guru Besar SK Menerong Puan Hajah Hasmah.

Pasukan SK Pereh hanya menduduki tempat ke tujuh dari 12 pasukan yang bertanding. Walau apapun, mereka telah mencuba sedaya mungkin. Syabas, kita cuba lagi di tahun hadapan, InsyaALLAH.

No comments:

Post a Comment